2017. május 4., csütörtök

MEP FM - A modern pedagógus rádiója

     Ezen a héten a kurzus keretében a Podcast-tal ismerkedtünk meg. Első hallásra igencsak meglepődtem, hiszen számomra egy teljesen új dologról van szó. Mint kiderült a Podcast egy online rádió, mely valamilyen időközönként sorozatosan jelenik meg, s témáját tekintve gyakorlatilag semmi nem szab neki határt.
      A feladatunk keretében mi is készítettünk Podcastokat, de nem ám külön-külön, teljesen önállóan dolgoztak a csoportok, hanem létrehoztuk a saját online rádiónkat, mely a MEP FM nevet kapta. Több kisebb csoportban a Podcast alkalmazásáról a tanórán, készítettünk felvételeket. Személy szerint Gáborral dolgoztam és a történelemórán való hasznosításról elmélkedtünk. Bevallom először nehezen jutottak eszembe ötletek és féltem is attól, hogy nem fogunk tudni öt percig folyamatosan beszélni. A feladat végére odáig jutottunk, hogy bizonyos ötleteink már nem fértek bele a felvételbe, mert annyira hosszúra sikeredett volna az. Nagyon élveztem a feladatot és annak is örülök, hogy megtanultam, hogy hogyan is lehet egy hanganyagot megvágni vagy éppen háttérzenét alátenni.
      S hogy milyen lett a végeredmény ? Hallgassátok meg! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése